donderdag 10 maart 2011

Vanaf nu word ik kort en bondig

Twee weken terug hield ik mijn 'last lecture'. Intussen is al tweemaal gebleken dat dit niet klopt. Maar dit is wel mijn - voorlopig? - laatste blog als decaan van de 'Tilburg Law School' want ik stop ermee. Neen, u hoeft niet 'oh' te roepen. Ik hoor het toch niet. En een reactie-mogelijkheid heb ik nooit gewild.
Ik zou vele goede redenen kunnen aanhalen waarom ik er mee stop. Bijvoorbeeld dat ik moet inloggen met ...@uvt.nl en dat dit dus ...@tilburguniversity.edu wordt en ik dan te veel letters moet typen. Of omdat niemand het leest want iedereen parkeert nog altijd zijn karretje straal in het midden. Of omdat ik binnenkort begin te tweeten (dat is iets doen op twitter.com) omdat Han Somsen zo blij lijkt dat hij dat ook mag gaan doen. Of omdat Jonathan nu veel interessantere verhalen kan bloggen uit Sydney en ik niet veel meer reis dus daar niet tegenop kan.
Maar de waarheid is gewoon dat de inspiratie 'in dit genre' een beetje op is en het dus tijd is voor iets anders. Twitter. Daarbij beloof ik niet dat ik meer zal tweeten dan ik blogde, maar wel dat ik beknopter zal zijn.
Zo, dan rest mijn niets dan de hoop uit te spreken dat u enig plezier aan mijn blogs hebt beleefd. Indien niet, dan is dat niet erg. Ik heb er vaak plezier aan beleefd.